متخصصین کلینیک چشم پزشکی درمانگاه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) طیف گسترده و جامعی از خدمات درمانی برای افرادی که به دنبال درمانی برای عارضه ها و بیماری های مربوط به چشمان خود هستند، ارائه می کند.
پزشکان کلینیک چشم پزشکی درمانگاه حضرت معصومه (س) (چشم پزشکان و بینایی سنجان) صدها مورد از عارضه های مربوط به چشم را تشخیص و درمان می کنند که شامل موارد بسیار پیچیده نیز می شود. در این کلینیک دامنه وسیعی از اقدامات درمانی چشم، از معیانه های منظم چشم گرفته تا عمل جراحی را شامل می شود. متخصصین بیمارستان در آب مروارید، آب‌سیاه، دژنراسیون ماکولا، پیوند قرنیه، سرطان چشم و بیماری های مربوط به پلک، شبکیه چشم، اعضای داخلی و اعصاب مربوط به چشم تبحر و تجربه دارند.
همچنین متخصصین چشم پزشکی درمانگاه حضرت معصومه (س) خدماتی از قبیل تعیین عیب انکسار (refrection)، تجویز لنز های اصلاح کننده و جراحی لیزر انکسار، جراحی زیبایی چشم و لنزهای تماسی از جمله لنزهای اسکلرال را نیز ارائه می کنند.

چرا کلینیک چشم پزشکی درمانگاه حضرت معصومه (س)

متخصصین کلینیک چشم پزشکی درمانگاه با برقراری ارتباط نزدیک با شما و دیگر پزشکان به دنبال فهم و تجویز بهترین روش درمانی متناسب با نیازهای شما هستند. بسیاری از مشکلات چشم به دیگر بیماری ها ارتباط دارند، برای مثال دیابت، مشکلات ایمنی بدن و تیروئید؛ بنابراین پزشکان همواره با دیگر متخصصین در همکاری هستند تا بهترین روش درمانی برای بیمار را انتخاب کنند.

در ادامه به برخی از بیماری هایی که در این کلینیک بررسی و درمان می شود اشاره شده است.

بلفاریت

آب‌مروارید

کور رنگی

خشکی چشم

الکتروفیزیولوژی

مصدومیت چشم

آب‌سیاه

قوز قرنیه

بیماری گریوز

دوربینی و نزدیک بینی

اپتومتری اطفال

چشم پزشکی اطفال

رتینوبلاستوما (تومور شبکیه)

جداشدگی شبکیه

یووئیت

ناهمگونی تصویری